12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

Lucu.ME -  Dalam hidup pasti ada banyak hal yang kadang dianggap sia-sia buat dilakukan. Kalau pas merasa seperti itu, pasti deh kata 'percuma' bisa muncul buat mengungkapkan hal itu.
[post_ad]
Ngomong-ngomong masalah percuma, ternyata ada banyak pelesetan berupa meme dari kata 'percuma' itu. Agak jadi sindiran sih, tapi sindirannya malah dipelesetin dan jadi lucu.
Nah, berikut 12 meme 'percuma', seperti Lucu.ME kumpulkan dari berbagai sumber.


1. Percuma ngejar dia, kalau...
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

2. Kalo bukan drummer sih percuma
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

3. Diekstrak mantan?
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

4. Percuma aja
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

5. Percuma kalo cuma bikin cape aja
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

6. Percuma!!!
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

7. Pamerin dong ke mantan
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

8. Percuma ganteng
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

9. Jleb!
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

10. Eboy nih!
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

11. Nah!
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!

12. Nggak pernah ngingetin minum
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb!


tags: meme percuma, meme lucu percuma, meme kocak percuma
12 Meme 'Percuma' Ini Bikin Ketawa Ngakak Mengenaskan, Jleb! Reviewed by Admin X on 12:08:00 AM Rating: 5

No comments:

© 2015 - 2017 Lucu.ME

Kirim Cerita Lucu

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.